ЗРМ За Рулём
За рулём Сэтгүүл

Монгол Улсын анхны авто сургууль

1
2018 оны 4 сарын 192018-04-19

Хувьсгалын дараа Монголд тоотой л хэдэн жолооч байдаг байж. Аргагүй, улсын хэмжээн дэх цөөн хэдэн чийчаанд хэдэн арван жолооч байлтай биш дээ. Гэхдээ автомашины тоо аажмаар нэмэгдэж, 1925 онд “Аливаа гал усны уурын хүчээр явах тэрэг зэргийг БНМАУ-ын  хязгаарын дотор хэрхэн хэрэглэхийн түр дүрэм” нэртэй Замын хөдөлгөөний дүрмийг баталснаар жолооч нарыг албан ёсоор бэлдэж эхэлсэн юм.

Ийнхүү анхны жолооч нарыг Цэргийн яамны гараашийн сургуулиар бэлтгэж 1928 оны сүүлээр жолооч нарын тоо аль хэдийнээ 80 давсан байв. 1930 онд авто тээврийн “Монгол транс” байгууллага дэргэдээ “Уурын тэрэгний сургууль” буюу одоогийнхоор авто сургуулийг байгуулж, тухайн оны 8-р сард Улсын мэргэжлийн комиссыг томилсноор жолооч нарт үнэмлэх олгож эхэлжээ. 

 

Санал болгох

Хоёр сайдын өргөдлийн үнэтэй УОК-ын фактууд

УОК-ын гаргасан шийдвэрүүд том толгойтой албан тушуултнуудыг тойрч, жирийн иргэдийн эрхийг ноцтой зөрчсөн. Тиймээс эдгээр иргэд өөрсдийнхөө төлөө бус бусдын төлөө жагсч байна.

5 өдрийн өмнө
Соёлын сайд С.Чулуундаа соёл заах нь

Соёлын сайдын ажил ковидын хөл хорио зөрчиж зурагтаар мөнгө цуглуулах ажил ерөөсөө биш ажээ

22 өдрийн өмнө
Амьдрах, өвдөх, бас үхэх эрх чөлөө

Энэ тэмдэглэлийг уншсаны дараа хөл хорионы тухай нухацтай тунгааж, Засгийн газар, Улсын Онцгой Комисст дуу хоолойгоо хүргээрэй. Монгол Улс сайнаар хэлбэл ардчилсан, муугаар хэлбэл популист төртэй учраас иргэдийн хүсэл, төрийн бодлого хоёр өндөг тахианы үлгэр шиг уялдаатай. Миний хувьд хөл хориог зөөллөх, хэсэгчлэн чөлөөлөх саналтай байна. Учрыг өгүүлэх нь:

2 сарын өмнө
Монголын хотуудад зэрэглэл, статус тогтоох асуудал

ХӨГЖЛИЙН ОРОН ЗАЙН АНАЛИЗ-СУДАЛГААНЫ ҮР ДҮНД ТУЛГУУРЛАСАН БОДЛОГЫН САНАЛ, ЗӨВЛӨМЖ

3 сарын өмнө